På dette kursus lærer du at arbejde med planlægning, kommunikation, opdatering af måltal, opdatering af SOP m.m. Du kan efter kurset påtage dig rollen som teamkoordinator over for kolleger og i samarbejde med ledelsen.
På dette kursus lærer du at arbejde med planlægning, kommunikation, opdatering af måltal, opdatering af SOP m.m. Du kan efter kurset påtage dig rollen som teamkoordinator over for kolleger og i samarbejde med ledelsen.
Målgruppe: Kurset er udviklet til ikke faglærte og faglærte der varetager eller ønsker at kvalificere sig til de opgaver, der følger med når man som kollega, skal stå for teamkoordinering.
Beskrivelse:
Efter gennemført kursus har deltageren:
Kendskab til at indgå i rollen som teamkoordinator i produktionen.
Viden om, hvilke roller og opgaver en teamkoordinator har.
Grundlæggende viden om, hvor grænsen mellem teamkoordinatorens og ledelsens beføjelser og ansvar ligger.
Efter gennemført kursus kan deltageren:
Arbejde med planlægning, opdatering af måltal, udarbejdelse af kompetenceoversigter og opdatering af SOP’er audit, kommunikation til teamet og afgrænsning i forhold til ledelsesopgaver.
Påtage sig rollen som teamkoordinator over for kollegaer og i samarbejdet med ledelsen løse opgaver, der både er relateret til den daglige drift og opgaver med udvikling og løbende forbedringer.